lunes, 23 de enero de 2012

Egun-pasa BUAPen

Gaur ordu luzeak pasa ditut unibertsitatean, baina ez klasean.
Interneta erabili ahal izateko moldatu didate ordenagailua eta lagun batzuekin hitz egiten aritu naiz. Goiza jertse lodiarekin eta kazadorarekin hasi dut eta tirantedun kamixeta arinarekin amaitu dut; tenperatura-aldaketa oso nabaria da goizetik goizerdira eta arratsaldetik gau-aldera.
Ecología de Insectos irakasgaia neukan hamabietatik ordubietara; bada, 12:15etan hasi da (ordu laurdeneko tartea uzten du, mexikarren bizi-erritmoarekin bat egiteko) eta 13:00 arte irteerei buruz hitz egiten aritu da. Klasea 13:30ean amaitutzat eman du.

Bi irteera egingo ditugu: bata egun-erdikoa, goizeko 7tan abiatuta, eta bigarrena bi egunekoa oihanera; gaua kanpoan pasako dugu eta horretarako kanpin-denda, zakua, esterila etab. eraman beharko ditugu. Horrez gainera, laginketarako materiala guk eraman behar dugu; badirudi hemen beraiek klaseetan egiten dituztela trasteak; nik norbaiti eskatu beharko dizkiot, beraz.
Horren arira, aurreko batean Laura lagun txikiak esan zidan animaliak CU-ko eraikin batean daudela, eta bertatik hartu behar ditugula animaliak praktiketarako behar baditugu; ez zitzaidana oso argi geratu izan zen ordaindu egin behar dugun ala ez horiek hartzeko. Eraikin horren ondoan "krematorioa" zegoela esan zidan; animaliekin praktikak egin ostean bertara eraman behar dira.
Guk egingo ditugun irteerak denbora-tarte laburrekoak izango dira, baina badirudi beste irakasgai batzuetan egiten dituzten irteerak 5 egunekoak direla!!
Gaur gauerako plana daukagu, baina horren inguruan bihar idatziko dut, argazki bat jarri nahi dut eta.

1 comentario: